عاشقتــ ـم


✿حـــرف دلــ ــ ــ ــم✿

 ای عشق من 


چه زیباستــ به خاطر تو زیستنـ 

و برای تو ماندن و به پای تو سوختن

آنروزکه مهمان قلبم شدی،خوبــ به یاد دارم،روزی كه باخود گُفتم

كسی را یافته ام كه دیگر از دستــ نخواهم داد

روزی كه امید ها و آرزوهای فراوانی از خاطرم می گذشتــ

وآنروزكه چشمانم باچشمان تو دیدار كرد،دانستم،

دیرزمانیستــ كه می شناسمتــ

روزی كه تو را دیدم با خود گفتم

كه یگانه ی خویشـ را یافتی

پس دیوانه وار عاشقش باشـ ، عزیز بدارشـ 

و تا سرحد مرگــ دوستش داشته باشـ 

یادم هستــ آن هنگام كه عاشقتــ شدم 

باخود پیمان بستم

كه دیگردر نگاه هیچ كسی كه تمنای مهـ ـرو توجه دارد،نگاهی نكنم 

پیمان بستم كه تنهـ ـا نگاه عاشقم را وقف

چشمان زیبـ ـا و سیمای دلرُبای تو كنم

تا فــ ـردا روزی پشیمان نباشم 

پشیمان نباشم كه چرا آنگونه كه لایقشـ بودی دوستتــ نداشتم ،

پشیمان نباشم كه چرا عشقـ ـم را ابراز نكردم ، 

عمل نكردم به آنچه می گویم تا اثباتی باشد بر حرفهای عاشقانه ام 

واینكــ نیز ، همچنان ، بر عهد خود وفادارم 

و پیمانی دوباره می بندم 

كه خورشید نگاهـ ـم بر هیچ افق دیگری جز وجود تو طلوع نكند

و بر هیچ كس جز تو نتابد 

عشقم را در سینه پنهان و قلبـ ـم را از هركس مخفی خواهم كرد

تا دور از چشمانتــ كسی آندو را از من نگیرد 

و اینك بر بُلندای قله ی عشق و صداقتــ نام تو را فریـ ـاد می كنم ،
امیدوارانه نامتــ را می خوانم 

و امیدوارم كه مرور زمـ ـان ذره ای از عشقتــ در من نكاهد

و گذر ثانیه ها ،افزاینده ی مهــ ـر و محبتم به تو باشد 

می خواستم زیباتـ ـرین كلام را به یاری بگیرم ، 

تا صمیمانه ترین عشق ها را تقدیمتــ كنم ، ذهنم یاری نكرد 

پنداشتم كه سـ ـاده نوشتن چون سـ ـاده زیستن زیباستــ ،

پس سـ ـاده و بی تكلفــ می گویم : 

دوستتــ دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:عاشقتــ ـم,ساعت 15:55 توسط نــفــس| |


Power By: LoxBlog.Com